petek, 21. september 2007

Moj seksi glas

..no ja ne bi rekla da je glih seksi, ne prej ne zdej, to je bolj mišljeno kot ironija :)

namreč zadeva je taka, da sem ostala skoraj popolnoma brez glasu.
Nina mi pravi da piskam, mačka me čudno gleda ko jo ogovarjam, in tudi Tjaša, s katero sem ravno govorila po telefonu je prvo mislila da jokam, potem pa se je začela smejat,ko sem ji povedala da sem ostala brez glasu.

ja, očitno je zlo smešno, kadar je Špela brez glasu :)

pa da ne bo kdo mislu da je to zato ker sm se drla v vrtcu, sploh ne.
problem je bil v tem ker sem bila zadnja dva dneva v skupini sama in je bilo vso potrebno razlagati 3x, plus da sem imela 2x več dela kot ponavadi ko je še vzgojiteljica zravn...no ja ampak tega je zdej konec, danes je petek in jutri pride VIKEND! :) jeeeeej.

2 komentarja:

  1. hvala, hvala, bom še zardela :)
    čeprov je moj glas spet čisto normalen :) (hvala bogu)

    OdgovoriIzbriši