ponedeljek, 3. september 2007

Prvi dan

Prvi dan vrtca in pravtako moj prvi redno zaposleni delovni dan sem preživela. Komaj,ampak sem ga.

Otroci so pravi cukri. Prav preseneča me da sem si celo zapomnila vsa imena že danes, ker sem namreč pričakovala da bom rabila vsaj en teden da jih vse spoznam.

Kar se tiče plenic (velik ljudi me je namreč spraševalo o njih), sem ugotovila da jih od 19 otrok samo še dve nosita pleničko, drugače pa vsi znajo sami na wc, edino ko se pokakajo se derejo iz stranišča "Špela, jaz sem pa kakal/-a" kar pomeni, da mora pridit Špela jim riti obrisat.

Danes ni bil tolk naporen dan, ampak predvsem dooolg delovnik. Kokr sm že enkrat prej omenila sem danes mogla biti v službi že ob 7h (čeprav bi uradno morala začeti ob 8h) in odšla sem šele ob 16h (čeprav naj bi uradno nehala ob 15.30), tako da sem danes delala 9 ur :/
Zjutraj je bilo pač potrebno okrasit okolico vrtca in vrtec, popoldne so pa otroc spali kot top do dvajset čez tri, sej so skor dve uri skakal po napihljivem gradu, tekl po igrišču in se igral. Tko da so vsi zmatrani popadal na ležalnike.Jaz sem pa medtem prirpavljala stvari za jutri.

Zdej počivam na postelji, ravnam svoj hrbet in se poskušam prilagodit na "normalno govorico oz normaln pogovor" in ne samo pogovora o tem kdo bo zravn tovarišice Špele sedel, kdo je koga udaril, komu naj tovarišica Špela rit ubriše, kdo ne more več kosila jest, itd...:)

Sej so srčki te moje Pikapolonice :)

Čim bo možnost vam pripopam kako našo slikco, do takrat pa uživajte. papa.

Ni komentarjev:

Objavite komentar