ponedeljek, 24. september 2007

Prvi mesec

Mineva en mesec odkar sem dobila službo oz odkar sem čisto zares redno zaposlena.

Jaz kr ne morem verjet. :)

Ko so nekateri izvedeli da sem se redno zaposlila, so mi začel o tem, da ne vem, kako je to delat po 40 ur na teden, da je to zdej služba za 40 let, itd. PA KAJ!!!!

Jaz morm rečt da neizmerno uživam. Delam najkasneje do 17h, če delam popoldne kar je vsaka dva tedna, kolektiv je super ker smo samo ženske, vikendi so frej, ustvarjam, rišem in se igram. Vsak dan gremo na sprehod ali pa smo na igrišču, otroci so tko fajn, da bi lahko pomoje o njih govorila tri dni skupi. Torej kaj mi fali? Prov nič.

Če bojo šla ta leta tko hitro mimu kokr je šel ta mesec potem ni bojazni.

In še to…zakaj majo nekateri ljudje v glavi da diploma more bit takoj po 4 letih na faksu oz. okoli 25.leta??? Jaz priznam, da nimam diplome in mislim da je vsaj še par let ne bom mela, pa mi ni prov nič hudega. Službo sem dobila, faks smo za neki časa postavil na stranski tir, ampak če me prime želja se vpišem ponovno. A ni bolje da sem si sedaj poiskala službo kot pa potem ko bo že tako težko najdt neki za našo izobrazbo?

No ja sej ne vem čist točno kaj sm hotla napisat..uglavnm šlo je zlo hitro okol tale mesec. IN JA KONČNO SEM SREČNA!

2 komentarja: