ponedeljek, 17. september 2007

Dopust

No pa je prišel ponedeljek in z njim konec vikenda :(

no ja nič hudega,ker čeprov je bil kratek vikend sm uživala.
prov ponosna sm sama nase kok sem bla pogumna ta vikend.. prov noro :)

torej vse skupi se je začelo v petek popoldne, ko smo odrinili na pot :)
dobili smo se na Trojanah, da smo kupili še krofe in potem smo pičili proti Rogli. Do hiške smo prišli dokaj pozno tko da smo spakirali stvari iz avtov, poiskali v katerih sobah bomo spali (v hiši je blo namreč 8 spalnic) in potem gledali košarko :)
v soboto zjutri sem bla jaz že navsezgodaj zjutri pokonc (beri ob 6.30h) in sem šla v spodnji štuk pa mal začela pripravljat zajtrk pa omako za kosilo dala kuhat, itd.
Po zajtrku smo se odločili da gremo na "pohod"..sm si rekla zakaj pa ne, gremo pogledat. Pot nas je vodila od hiše do razglednega stolpa (15min), od stolpa do gostišča na Pesku ( 40 min), od Peska do Lovrenških jezer (1h 40 min) in od Lovrenških jezer, nazaj na hrib do hotela oz malo naprej do hiše (cca 2h in 30 min). Umes sem jaz preklinjala kot nora, ker sem dobila spremljevalke (muhe), ki so mi konstantno letale okoli glave. drgač je blo pa lepo, samo pizdit sm začela kadar je blo ful strmo za hodit navzgor, kadar je bilo navzdol ali po ravnem pa sem lepo
čvekala z Nino in Tjašo :)

Domov smo pršli mislim da okol 15h? ne vem glih točno, vem samo da smo bli vsi prešvicani in željni tuša, ampak ni blo tople vode..neki cajta je sicer trajal (en dan) da smo ugotovil da smo ko smo prišli pozabili vžgati stikalo za bojlar v kopalnicah :)

torej sledilo je kosilo in početek, zvečer pa normalno monopoly :) z tolarji :)

v nedeljo je bil bolj lažern dan..zjutri smo pojedli zajtrk, odšli do hotela kjer imajo letno sankališče. Priznam da nisem mela nobenga namena probat tega ker gre mal prehitro, ampak potem sem si rekla zakaj pa ne, dejmo probat škodit ne more. No in so kupil karte. Nini sem povedala še preden sem odšla, da ne želim velikega pogreba ampak samo žaro ( za vsak slučaj) :)
In smo šli. Tjaša in Matic skupi-ojejejej, Jaz in Damjan pa skupi. Zadeva je nora. Ene dvakrat sem spustila dušo na zavojih ko je Damjan pozabil bremzat. Ampak drgač je pa noro dobr filing. No ja edino ko je bilo treba izstopit iz sank sem s epozabila odpasat in tako so nastale zelo čudne fotke :)
Prepričal smo tut Damjana da je šu eno vožnjo z Maticem, brez da bi kdajkoli zavirala :)
No tu Damjan je nareku neki tazga kot jaz preden smo se prvič spustil :)

Potem smo spili kavico ali dve, mal čvekal ker je bil ful sonček in odšli proti žičnici,ki je ta vikend delala zastonj. Skoz celo vožnjo sem bla presenetljivo mirna, glede na to kak strah mam pred višino (moj bivši me je vedno zajebavu glede tega), ampak razglede je bil fenomenalen. No vožnja je trajala kakih 10 min. umes mso se mal ustavljal kar mi ni blo glih najbolj všeč pa veter je tut kar dobr pihal ampak sem preživela :)
Spodaj pri koči smo šli še na en sok, mal smo se 'posončli' za kar mam dokaz: rdeč nos in rdeča lica ter belo črto kjer mam očala:)

no potem smo se vrnili, pojedli kosilo, spakirali in počasi smo odšli domov.

bilo je prov fajn, čeprov me še vedno mal bolijo mišice na rokah (od držanja ročaja na saneh) sm spočita in pripravljena na nov delovni teden.
Sej ne da sm se danes zbudila že ob 6h in tole pišem že dobre pol ure :/

Slike seveda tudi sledijo, samo jih morm dobit še na kup in potem najboljše ali najbolj odštekane izbrat.

No zdej pa je treba se it zrihtat in odpeketat v službo k otročkom :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar