četrtek, 27. september 2007

Second best

Zakaj se ljudje zavodoljimo vedno z second best?
Ta služba ni glih njaboljša zame, ampak bo v redu dokler ne pride priložnost za novo.
Ta fant ni glih najboljši zame, ampak dokler ne pride kej druzga bo pač on ok.

Zakaj ljudeje to počnemo? zakaj enostavno ne počakamo ali pa se potrudimo za tisto NAJBOLJŠE?
Zakaj zapravljamo čas in upanje da bo second best nekoč postalo tisto PRAVO?

Zdi se mi totalna bedarija, da nekdo upa na nekaj kar itak ve da se ne bo zgodilo.
Pa si misliš: "No res da je plača mejhna, pa sodelavci so za en drek, delovni čas pa je porazn, ampak dobr recimo da je ok oz bom potrpel dokler ne dobim boljše službe." ali pa: "No tale pa ni glih njabolj simpatičen, pa čudno frizuro ma, pa čudn se obnaša, pa ne zna se smejat, ampak recimo da ga lohka spremenim vsaj dokler ne pride tapravi mimo." A se komu zdi to pravo dejanje oz pravi način življenja?

Men se to zdi en kup bedarij. Počnite neki zase, zato da ste sami srečni, ne pa zato, da se lohka hvalite da mate službo ali da ste si pa končno uspeli poiskati fanta ali pa punco. Pa kdo živi vaše življenje vi ali vaši starši in kolegi?

Sploh pa živeli boste tako kot si boste sami zastavili in ne kakor drugi mislijo da morate živeti.



Ja, jaz sm spet neki razmišljala in sem prov jezna postala ko sem se spomnila na določene stvari. Kako so me nekateri hoteli spremeniti, ker nisem bila to kar so sami želeli. Jebat ga, jaz sem jaz in če komu nisem všeč naj mi pač ne hodi blizu. In tudi odločila sem se da se nikol ne bom "prodala pod svojo ceno"-če bom vidla da mi nekdo pač ni všeč ga ne bom probavala spreminjat ampak se enostavno ne bom zapletla z njim, če bom vidla da mi služba ni všeč jo bom zamenjala (ampak to dvomim da se bo zgodilo), če mi karkoli na sebi ne bo všeč se ne bom pritoževala ampak nekaj naredila glede tega.
In ja še tole: NIHČE, RAZEN VAS SAMIH, VAS NIMA PRAVICE SPREMINJATI!! Pa mi je čisto vseeno kdo je to, ali je to vaša družina, prijatelji ali partnerji!!!


Ja vem, mal preveč se razburjam navsezgodaj zjutraj,ampak morm mal dat vn iz sebe.

Ni komentarjev:

Objavite komentar