četrtek, 23. avgust 2007

Biti bolan..

..ni prav nič zabavno!

Pet dni sem preživela v postelji, gledala filme, se filala s tabletami, in spala po 14 dni na dan. Zmatrana sem bolj kot pa če bi delala po cele dneve.

Pogledala sem vse mogoče filme,ki so mi bili na razpolago, ter seveda vse serije,ki jih še nisem pogledala.

Dolgčas!!!

Edini dan ko sem dejansko šla iz hiše je bil prejšnji četrtek,ko sem morala iti k zdravnici in danes ko sem šla na kosilo.

Kaj naj rečem..zasmradila se bom tuki notr. Bolana sem sredi poletja. Dolgčas mi je. Nič nimam za počet. No ja...včeraj sem vsaj dobila novo dozo filmov in serij,ampak to bo itak trajalo samo še kak dan ali dva.

Ja moje trenutno življenje, ko sem bolana je dolgočasno in patetično. A bi kdo zamenjal slučajno?
Sej lohka sam da recimo kri in vodo namest mene, da bom dobila zdr.spričevalo in da grem lohka pogodbo podpisat? Sam ne kaka noseča oseba, al pa oseba pod vplivom opojnih substanc. :)

torej? iščem še eno prostovoljko...dejmo punce, dejmo.....spečem muffine ;)

2 komentarja:

  1. Moreš bit pa res bolana da v 5 dneh prespiš 14 dni :D

    OdgovoriIzbriši
  2. ups....hotla sm napisat 14h.

    vsem bralcem.ki sem jih zavedla se id dna srca opravičujem.:)

    OdgovoriIzbriši