četrtek, 2. avgust 2007

Ne morem verjet!!!

dobila sem redno službo, v vrtcu, v zalogu...

službo za katero sm poslala prošnjo pa so me zavrnili,ker sem bila prepozna...in potem je nekdo rekel da ne more delat in so poklicali mene.....in ne bote verjeli - klicali so me ko sem vozila avto :)

ja uglavnem z 1.9 začnem, zaenkrat je za določen čas z možnostjo podalšanja oz za nedoločen....kar ne morem verjet.

zdej morm samo še sedanjemu šefu in šefici sporočit da bom delala samo še 3 tedne in potem konec....pomoje bo oba kap zadela, sej sta že kr stara in tut šef mi je reku da upa da ne bom šla (sam to je reku en mesec nazaj) :)

grem se jaz zdej pozanimat kaj morm vse zdej uštimat ko mam službo :)

2 komentarja:

  1. Čestitke ! Zdej pa sam še štalco ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala,hvala :)

    mogoče bo pa to ratal do konca leta oz. začetka druzga...bomo vidl.
    do zdej mi je še vse ratalo kar sm si obljubila oz zadala :)

    OdgovoriIzbriši