torek, 7. avgust 2007

vse gre po načrtih

no ja..vse glih ne. recimo ni blo v načrtu za današnji dan da me bo še vedno vrat bolel in da bom hodila kot zombi,ampak pustmo malenkosti :)

torej ob b10h sem bila zmenjena v vrtcu, da sem dobila napotnico za zdravniški pregled,ki ga moram opraviti pred podpisom pogodbe in nastopom dela. V vrtcu sem srečala še eno družinsko kolegico,ki dela tam (ne to ni bila ravnateljica) in mi je povedala da je petič postala babici in njihova najnovejša pridobitev je en teden stara punčka z imenom Maša. ČESTITKE MAŠI :)

zdele probavam mal počivat in si masirat vrat zravn pa mi mačka tečnari ker bi ona rada jedla in šla ven ampak na žalost ne sme jesti ker ma ob 16h operacijo in ne sme 12 ur prej nič jest. ven pa tud ne sme ker potem ne bi pravi čas prišla nazaj in bi blo treba prestavljat operacijo.

tko da ja zaenkrat gre vse po planu rezen tega mojga blesavga vratu k kr noče nehat bolet.:/

Ni komentarjev:

Objavite komentar