sreda, 15. avgust 2007

Boleče grlo

Ura je štiri ponoči jaz pa ne morem spat zarad mojega grla. boli ko svinja. žrem angal pastile in upam da bojo kej pomagale, glih tolk da ne bo več bolelo kot da požiram nože vsakič ko požrem slino.

smešno pa je to, da so me danes klical iz ZD kjer sem delala zdravniški pregled za službo in me je sestra spraševala če se počutim ok, ker imam sedimentacijo v urinu....po domače povedan- vidl so da sm bolana še preden sem jaz to začutila...ma kr neki, zdele res ni taprav cajt da jaz zbolim, res ne.

in ker ne spim, bluzim tu.
na laptopu ni nobenga pametnga filma, po tv-ju ni nič razen prah, namesto kakšnga luškanga in uporabnga tipa v moji postli spi moja mačka, ki si prisvaja celo postlo, jaz pa spim na robu.

jah super noč kaj naj rečem, enostavno super.
vroče mi je, sam škoda ker ne od seksa. :)

pa še to ane, mal sm razočarana nad vami ker nimate nobenih komentarjev.
sej vem da berete, da pogledate tale svetovni blog vsaj 2x na teden, lohka bi tut kej napisal, ne pa sam bral kaj se men fenomenalnega, nepozabnega dogaja.

zdele sm ugotovila kok mam povprečn life....jaz si morm omislt tipa,al pa vsaj kak približek tipa,...neki, da bom mela o čem za pisat ne pa da pišem o našem živalskem vrtu in tem kako nas preljuba davčna uprava nateguje.

oh bolš da sploh ne začnem o tem,ker ni tolk placa na netu (al kjer kol bo že tole shranjeno) da bi zlila na plano vse svoje frustracije in mnenja o tem)
sem pa mal 'pozitivno' naravnana, sej sem bla ful pridna in nič ne zapravljam in mam kr dost že našparano, upam sam da ne bom ni pol na koncu zmankal kej keša (no bom pa fotra prosila če posodi).

ližem že drugo tableto.
jutr morm v službi kupt kaka med, če ga slučajno nimam doma,ker tole je pa groza. že dolg nisem bla bolana oz že dolg me ni bolelo grlo in morm rečt da ni prov nič fajn občutek. prov brezvezen občutek je.

tko kot sem jaz brezvezna.
za telih par vrstic sem porabila celih 16 minut pa čeprav konstantno tipkam kar mi pride na pamet. in kaj nam to pove? al prepočasi tipkam al mam pa počasno pamet :)

nič moji preljubi oboževalci, redni bralci, grem jaz dalje lizat in probat prepričat mačka da bi šla spat na svoj drevo ne pa sredi moje postle.

p.s.: a pozna kdo kako čarovnico? jaz bi si kakšnga tipa rada pričarala v svoji postli.:)

3 komentarji:

  1. Maš pa res probleme z tipi :)

    Kar se tiće mačka pa pomoje ni hotu it spat na drevo.

    Naj se ti grlo pozdravi !

    OdgovoriIzbriši
  2. kake probleme mam z tipi? :)

    maček je pa itak najbolj razvajena žival pr hiši postala :)

    OdgovoriIzbriši
  3. kar sem iskal, hvala

    OdgovoriIzbriši