nedelja, 5. avgust 2007

še so dobri ljudje

včeraj ko smo odhajali na Anjino poroko (okoli 13h) je Mika veselo hodila okoli hiše zunaj in jo tudi zato nisem lovila in jo zapirala v hišo ker sem vedela da bo zvečer že šla notri spat.

no ja ni glih blo tko...

prišli smo domov ob 4h in Mike ni bilo nikjer, ne v moji sobi, ne v dnevni sobi, ne v vrtni uti. Jaz sem bila malo preveč zmatrana za reševalno akcijo, in sem jo samo nekajkrat poklicala potem pa šla spat. zbudila sem se ob 12h in Mike še vedno od nikjer...klicala sem jo in klicala, ampak mačke ni. sem si rekla bo že prišla ko bo lačna.

in pred pol ure me kliče en gospod, iz kekčeve ulice (kar nekaj ulic stran od hiše), da ima eno mačko,ki je včeraj zvečer prišla k njemu v sobo in da sta celo noč spala skupaj sedaj pa noče oditi in da je našel tulec z podatki in me poklical. in res, grem jaz tja in naša Mika brezskrbno spi na postelji zvita v klopčič in prede:)

gospodu sem se zahvalila, in sebi tudi saj sem komaj dva dni nazaj ji kupila ta tulec,ravno s tem razlogom če se kdaj zgubi. (no pa sem zelo pametno zapravila tisti evro,kolikor je stal tulec)

hvala še enkrat gospodu iz kekčeve ulice št.18 (žal se ne spomnim imena).

Ni komentarjev:

Objavite komentar