petek, 10. avgust 2007

Dohodnina

kr neki...prokleti kmetje na davčnem uradu, blesava jaz ker sem hotla nekomu pomagat in sem dala svojo napotnico....

zakaj?? zato ker morm zdej plačat točno 858,60 evra dohodnine, ker sem presegla dohodek za študente in se mi ne upošteva olajšava za študente!!!

kr neki!!! tko sem jezna zdele da ne morte niti verjet!!!
zakaj sem se prjavla na nagradno igro????
zakaj sem dala svojo napotnico????

zakaj???
zato da se lohka zdej zajebavam z ugotavljanjem kje hudiča naj jaz najdem 900 evrov!!! zato!

pička jim materna, boli jih kurac na davčni če si študent, boli jih kurac če nimaš dnarja. sam da oni dubijo svoj dnar in nič druzga.

sem klicala jih pa so rekel da mam vso pravico poslat pritožbo ampak da ne bo rešena v mojo korist...hvala za iskrenost!!

fuck off...tisti katerim sem posodila tisti dve blesavi napotnici!!!!
fuck off mobitel za vašo nagradno igro!!!!

hvala vam vsem za dolg v višini 900 evrov
hvala iz dna mojega anusa!!!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar