torek, 7. avgust 2007

Dopust

ja dopust bo očitno splaval po vodi, vsaj kar se obiska Londona tiče ker nina ni kej preveč zainterisirana, sama pa nimam dost jaj da bi se podala sama na ogled...no ja pa drugič.

drgač smo se pa včeraj ob pijački nekaj menili da bi šli čez vikend v apartma v bohinj v septembru kar bi men neznansko pasalo-mal oddiha, mal šetkanja naokrog..ljudje sploh si ne morte mislt kok bi to pasal. še bolj bi pasal če bi mela 'družbo' (in ne Bojana sploh ne omenjite pri temu ok? :) )

no ja pa sej tudi brez 'družbe' je zaenkrat čist ok, no ne bi se branla je ampak tut brez mi nič ne manjka.

mogoče bom pa v novi službi spoznala kakšnga mladga samskega očka, al pa kakšenga dost starejšga brata :) ha ha ha

no ja dost bo blebetanja in sanjarjenja o dopustu, najboljš da grem pogledat če je kaka poceni varjanta za ekspres oddih :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar