petek, 31. avgust 2007

Neverjetno

..kok sem jaz dones zmatrana :(

Verjetno je cel teden pršu za mano.
Letam že cel teden okol, po centru in po celem mestu,ker sem mogla tolk stvari rihtat za službo.
Tut danes sem mogla skrajšat delo v vrtcu, da sem dobila še zadnja potrdila za službo.

V vrtcu sem dokončala oz probala dokončat darila za otroke, pa mi jih ni uspelo, ker je bilo ful dela, pa še igralnico sva mogle z Sonjo (vzgojiteljco) uštimat. mal mize okol prestavt, pa okrasit jo z pikapoloncami. Tako je namreč ime naši skupini :)

Pravi napor pride drug teden, ko bojo nekateri izmed otrok prvič stopili v vrtec,..joj, kok bo to joka že kr slišim. Drgač pa kumi čakam na ponedeljek, sam delovnik za ponedeljek mi ni glih najbolj všeč. Moram biti namreč že ob 7h v vrtcu, zato da napihnemo 46 balonov za vsakega izmed otrok, potrebno je izobesiti še napis DOBRODOŠLI OTROCI, plus treba je počakat ene strice ker nam pridejo naštimat napihljiv grad da se bojo otroc lohka igral :), pa do 15.30h bom ostala.
Jah lepo nam bo :)

Drugače pa me ponovno neki daje nespečnost.Enostavno nisem ponoči zaspana, pa poskusim zaspat okoli polnoči, pa ne gre, se eno uro premetavam po postelji, potem grem pogledat kak film, berem, in potem če mam srečo me zmanjka okoli 3h ali 4h...ampak kaj mi to pomaga ko pa se ob 7h že zbudim :(

no ja, mogoče me pa danes kmalu zmanjka, glede na to da me že kake tri ure neznosno boli glava, in kar spala bi, ampak zaspati pa ne morem. No ja bom pa samo ležala v postelji z Miko :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar