sreda, 1. avgust 2007

kaj me čaka

...v naslednjih dneh tega tedna namreč.

jutri si moram pobarvati lase in iti k frizerju, saj imamo v soboto poroko, potem je treba it v službo in zvečer je treba it zapravljat denar :) oz. nakupit še zadnje stvari za oblečt za na poroko.

v petek morm kupiti enormne količine belih in oranžnih balonov in trakov, saj ponoči okrašujemo ulico kjer živi sestrično (oz. je živela, saj je sedaj že dve leti v Metliki) in seveda bo treba tut delat it.

v soboto upam da bom lohka malo dlje spala, potem pa se bo okoli 12h treba začet rihtat, saj je prvi sprejem že ob 14h pred hišo neveste. Ob pol petih je poroka, na ljubljanskem gradu, potem smo zrihtal pogostitev in fotografiranje (to znamo ker mamo veze ;) ) in potem se vsi peljemo na Prepih na poročno slavje.

nedeljo sem si rezervirala za spanje, sej mam občutek da ga bom kr rabila.

v ponedeljek ma moja predraga sestrica rojstni dan (uff...24 bo stara), kar seveda pomeni ,da bom mogla narest torto da se jo bo neslo na grad, potem pa naj bi nas nekam pelala ampak še ne vem čist točno kam (verjetno na kako kosilo ali večerjo)

v torek pa peljem Miko na sterilizacijo...sem danes klicala in mi je sestra,ki dela tam rekla da pride operacijo 90 evrov, treba pa jo bo še cepiti,ker ni bila in to naj bi prišlo še okoli 30 evrov..torej vse skupaj 120 evrov....upam da ne bo še kej več. :(

tko da ja, čaka me kar naporen teden..potem pa bi bil že cajt da si vzamem nekaj dni frej in grem na dopust, ane?

Ni komentarjev:

Objavite komentar