četrtek, 16. avgust 2007

Spet

..ne spim,ker kašljam glih tko, da mam občutek ,da bom pljuča izkašljala. dihalna pot me boli, kot da bi bila cirkuška požiralka nožev in da o nosu niti ne govorimo, teče mi iz njega huje kot teče voda iz gasilske cevi.

prov zabavno je bil bolan sred poletja :/
niti ne vem kdaj sem se prehladila? verjetno je blo krivo to da bosa spim ponoči :)

bolijo me pljuča od kašlanja a jih ma kdo slučajno kake na zalogi za zamenjat? sej sam za par dni glih tolk da se jaz mal naspim? ker tole sploh ni več zabavno.

blo bi zabavno če bi mela kej za počet, ampak tko kot prejšno noč ni nič po tv-ju (jasno sej je ura 5 zjutri), na računalniku ni pa nič tazga kar še nisem gledala. da bi pa kej brala pa enostavno nisem sposobna zdele.

jah super še glava me je začela bolet...nič se grem jaz nafilat z tabletami, mogoče mi pa rata še zaspat za kako uro al pa dve.

lahko noč , dobro jutro al pa dober dan kar vam je ljubše :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar