petek, 10. avgust 2007

up date zadnjih dni

v soboto bila poroko, preveč stvari se je zgodilo da bi pisala o njej ( bi rabila ene 10 strani da bi lohka vse povedala)

včeraj smo se dobili z Tjaško in Maticem (Matic bodi priden v soboto) in se okvirno oz pomoje da kar za ziher zmenili za dopust JEEEJ. sicer bo samo dva dni ampak raj vzamem dva dni uživancije kot pa en teden dela :)

Mika je še rahlo boga. po trebuščku je srebrna (to daje baje nek premaz namesto povoja), glas oz. mjavkanje ma čist drgačen kot prej, pa samo crklala bi se rada :) aja pa ful štorasta je. namesto da bi sebe lizala (kar niti ne more) iz čistga dolgčasa liže to belo ovratnico ki jo ima da se ne liže po rani :)

Kar se službe tiče sem poklicala v ZD. V pon ali tor morm v ZD Fužine na zdravniški pregled in potem mnenje nesti ravnateljici vrtca. Potem me čaka še varstvo pri delu in kratek tečaj dela v jaslih, potem pa se podpiše pogodba in 1.9 začnem delat (upam da bo vse tko kot je treba, da ne pride kej vmes)

zdele sem še mal sobo pospravlala in prestavlala eno omarco (ja ne morm iz svoje kože kaj čmo), tko da zdej kokr tolk zgleda normalno- no neki morm malga še pospravt pa bo zgledalo normalno.


mal dalj je trajal da sem tole skupi spacala sej mi konstantno Mika hodi po tipkovnici in gleda kaj delam...jah kaj čmo je firbc tko kot njena lastnica (no pa je spet tuki, kaj je 'napisala' bom pa raje zbrisala ker itak ne bi razumel) :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar