četrtek, 23. avgust 2007

Protikadilski zakon

Je ena popolna bedarija..no vsaj zame!

Danes sem bila povabljena na kosilo. Povabila sta me moja sestra in njen fant. Pizza je bila super edino kar je bilo narobe je to da se ni smelo kaditi.

zakaj se boste vprašali me to moti?
Zato,ker medtem ko čakaš na to da te kak natakar opazi in pristopi traja 7-10 min ( v tem času počasi pokadiš en cigaret), nato traja okoli 15-20 min da dobiš hrano (se pravi v tem času lahko pokadiš dve cigareti),med jedjo seveda ni lepo kaditi, in potem spet čakaš 15 min da se natakar spomni nate in ti prinese račun (torej ponovno dva cigareta).

Vse lepo in prav,saj tudi meni ne paše če kdo kadi medtem ko jem, ampak kaj hudiča naj počnem medtem ko čakaš???
danes recimo sem teh 45 min čakanja porabila za gledanje ljudi,ki so hodili okoli, poslušala kaj se pogovarjajo in enostavno nisem vedela kaj naj počnem z rokami. Sej smo se nekaj pogovarjali itd., ampak vseeno moč navade je da sem vedno ko sem šla kam na kosilo v miru pokadila cigaret medtem ko sem čakala na hrano.

Nekateri pijejo, drugi pa kadimo..in kaj je narobe s tem? čisto nič.

torej če ima kdo kake ambicije, denar in čas..naj proba kaj spremeniti glede tega blesavega zakona,ki preprečuje da bi z užitkom pokadili cigareto medtem ko čakamo na hrano ali pa ob kavici.
zakaj enostavno ne prepovejo še točenje alkohola? jaz recimo ne prenesem vonja piva, in niti ne pijem alkohola..torej lahko dam pobudo da prepovejo alkohol...oboje je zdravju škodljivo,zakaj bi se torej izpostavljalo samo kajenje?

torej kdo se javi in uniči ta zakon? :)

2 komentarja:

  1. pivo nima negativnih posledic nate če ga jest pijem zdraven tebe... Ne moreš pasivno biti pijana :D

    OdgovoriIzbriši
  2. seveda sem lohka..hlapi,hlapi.:)
    kaj pa če se ga napiješ pa me pobruhaš? to je tut rizik...torej ukint alkohol in pika :)

    OdgovoriIzbriši