sobota, 8. december 2007

23

Vedno bliže je 18. januar. Dan ko bom za eno leto starejša.

Nikoli se nisem pretirano sekirala zaradi let. Niti ko sem dopolnila 18, niti ko sem dopolnila 20 let. Sedaj, ko pa se približuje številka 23, resno razmišljam, da bi kar nehala šteti leta in lepo nekaj let ostanem pri tej cifri :)
Pa ne zato, ker me je strah, da se staram, sploh ne tega me nikoli ni bilo strah, samo ne vem no...

Nekoč sem si predstavljala da bom pri 24. letih poročena, in pri 25. razmišljala o prvem otroku...a življenje ma očitno druge plane zame...pustimo se presenetiti.

In ker ne želim narediti velikega pompa okoli rojstnega dneva, sem se danes odločila, da bom na moji priljubljeni točki, rezervirala lepo prostor ali pa nekaj miz, povabila kolege in kolegice na tortico, čvek in predvsem pijačo. Tjaša je prišla do ideje da bi me rada videla pijano, tako da ji to željo z veseljem izpolnem ;)

Nekaj takega bi naredila, kakor sva letos naredili s Tjašo v Roll Baru, samo da ne bi bilo toliko ljudi. (tisti ki ste bili prisotni, veste da je bil dobr žur) :)

No tak je plan za januar (o celo rima se) :)


Torej, sem v pričakovanju januarja, ko neham šteti leta :)

2 komentarja:

  1. po mojem bo ful dobro.. pa res te bom napila, do konca da bos pol ti tista, ki sedi v avtu zadaj in ... :)

    OdgovoriIzbriši