torek, 11. december 2007

Inventura leta 2007

Spomnila sem se da bi lahko si napisala letošnjo inventuro.

Pa začnimo.
*Zdravje je končno ok, brez večjih pretresov, brez posledic oz razen tega da ne smem več uporabljati hormonske kontracepcije.
*Končala dolgoletno zvezo, ki ni vodila nikamor zaradi njegovega strahu in idiotizma.
*Si poiskala službo v kateri resnično uživam in tudi ljudje okoli mene opazijo da sem veliko bolj srečna.
*Končno kupila avto, ki ni star skoraj toliko kot jaz :).
*Poskušam izboljšati družabno življenje (mislim da sem na dobri poti)
*Opažam da sem "izgubila" par kilogramov brez posebnega truda (ja to sem končno ugotovila da gre dol ko se nehaš sekirat zaradi tega)
*Opažam, da mojo glavo krasi manjše število sivih las oz se število ni povečalo
*Prešla iz rdečelaske na črnolasko
*Zamenjala stil oblačenja (no ja to ga itak vsakih 6 mesecev)
*In še zadnja stvar...ugotovila sem da ne zdržim brez seksa! Brez fanta bi, ampak brez seksa pa bom kmalu umrla :(

No to je letošnja inventura. Če pa mi na misel pade še kak pomemben podatek pa vam ga definitivno sporočim

4 komentarji:

  1. sej bos kmalu dobila..sej je december pa se veliko lustnih se suka okoli tebe :)

    OdgovoriIzbriši
  2. iz tvojih ust v božja ušesa bi se lohka rekl :)
    kje, kje so luštni tipčki? :) misliš mare?

    OdgovoriIzbriši
  3. ja mare pa ostali, ki te na gradu radi vidijo..

    OdgovoriIzbriši