sreda, 26. december 2007

Odločitev je padla..

Že nekaj dni razmišljam, kaj bi počela za Novo leto.
Vsi sprašujejo kje bom, s kom bom in kaj bom počela.



In danes je padla dokončna odločitev...

Od nedelje dopoldne pa do torka dopoldne bom okupirala naš prelepi vikend.
S kom bom? Kar sama, no ja družbo mi bo delala, ena od mojih lepotičk, Beka.
Kaj bom počela? Verjetno pogledala kak film, si skuhala večerjo (oz tist kar bom tist dan lahko jedla), kej alkohola bom tudi si kupila, in predvsem uživala v miru, stran od drugih ljudi in si napolnila baterije.

Tako odločitev je dokončna.

p.s.: Če me bo kdo pogrešal, lahko pride na vikend me pogledat ali pa pokliče in se kej zmenimo :)

5 komentarjev:

  1. Iz kje si že? :-) In iz kje je vikend? :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Iz lj, vikend je pa v bližini lj pol urce vn :)
    se mi pridružiš? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Boš sama amapk se ti lahko kdo pridruži čudne zahteve :D

    OdgovoriIzbriši
  4. jah če ne razumeš, potem pač ne razumeš ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. načeloma bom sama, ampak če si kdo želi moje družbe ga bom pa tut sprejela :)

    OdgovoriIzbriši