torek, 18. december 2007

Naš živalski vrt

Okoli naše hiše, je že odkar pomnim, vsaj ena domača žival. V največjem številu so bile do sedaj mačke.

Samo za vas, bom danes naredila predstavitev našega živalskega vrta, da boste vedeli o kom govorim v svojih postih :)

Pa začnimo pri najstarejši lepotički.
Ime ji je Beka, stara je 6 let, je mešanka med terierjem in kokeršpanjelom.
Na mojo nesrečo, obožuje otroke in se zato malo manj 'meče' pod noge moškim, ki bi jih njena lastnica želela spoznati ;)


Drugi lepotički je ime Mika, stara bo 3 leta (aprila), je razvajena muca a kaj čem če pa je moja razvajenka. Zadnje dneve je še posebej razvajena, saj je pri svojih 3 letih prvič okusila sneg in kak občutek je ko hodiš po njem. :)

Naslednji lepotec ni moj, ampak je od moje sestre. Dobila ga je od mene pred 2 leti. Ime pa mu je Žaž. Mišljeno je bilo, oz rečeno mi je bilo da je punčka, pa smo po parih mesecih ugotovili da ni punčka, a ime po ZsaZsi Gabor je ostalo :)

Zadnji izmed naših lepotcev pa je Pablo. Prav tako ni moj, temveč od moje sestre in ja tudi njega sem ji jaz podarila. Star pa je okoli 8 mesecev. Ime pa je dobil po mojem predlogu, saj sem predlagala da bi mu bilo ime Juan Pablo Montoya. :)


Nikoli pa ni rečeno, da bo ostalo samo pri teh lepoticah in lepotcih ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar