sobota, 8. december 2007

Zabava

Ta teden je bil, kot sem že prej omenila, kar precej naporen. Ampak preživela sem ga.

Najboljši dan pa je bil četrtek :)

Pa ne zato, ker bi mu nato sledil petek, ampak zato ker smo imele zabavo. Tri sodelavke so imele v zadnjih dveh mesecih rojstni dan in smo odšle na večerjo. 9 žensko ...

Bilo je noro zabavno. Sproščeno. Naklepetale smo se. Malo, ne preveč smo spile. Dobro smo jedle. Pa še kelnar je bil fejst. Sam kaj ko mi ni potem dovolil da odnesem eno rožico domov, ki mi je bila všeč :)

Bilo je pa zelo fajn videt punce izven službe, ker je že sama tema pogovora bila druga in ne samo o tem kaj počnejo otroci in kaj vse je treba še narediti.

Čeprav je bilo mišljeno da bomo na večerji kaki dve urci se je to kar zavleklo.
Dobile smo se ob 17.30h in jaz ter Sonja sva odšli zadnji malo čez 22h.

Seveda je bilo treba tudi nazdravit na zdravje vsem 'rojstnodnevnicam' in kaj bi bilo bolj primerno kot refoški liker.....mmmm....je bil dober, tudi drugi kozarec, celo bolj kot prvi :)

mogoče koga zanima kaj smo jedle? :)
Čveke kakršne smo, smo kelnarja nahecale da so naštimali prav posebno predjed za nas.
Krožnik pa je vseboval:
- njoke z gorgonzolo in pršutom
-bučke na žaru
-šampinjone s sirom na žaru
-pršut
-3 vrte suhih salam
-sir
-ter zelenjavno prilogo

in vse to je bilo SAMO za predjed....jaz sem mislila da bom počila.
Pa sem raje odšla ven na malo 'zraka' :)

Za glavno jed sem si osebno izbrala polnjene lignje s sirom in pršutom pečene na žaru ter blitvo z krompirjem (napisala sem blitvo z krompirjem ker je bilo več blitve kot krompirja) ..

sladice normalno ni nobena naročila, ker bi si drugače morale odpeti kak gumb na hlačah :)

Čas je zelo hitro minil, in mi je bilo kar malo žal da smo zabavo naredile na četrtek in ne na petek. Saj veste, petek je še delovni dan.

4 komentarji:

  1. tega mi pa nisi povedala.. !!

    OdgovoriIzbriši
  2. česa ti nism povedala? da smo šle vn, al kej druzga?

    OdgovoriIzbriši
  3. ja, da ste ble zuni pa kako je blo pa tako.. kr smo se v soboto vidle (kot vsako :))

    OdgovoriIzbriši
  4. no to ti pa res nisem nič povedala kako smo se mele..če si pa itak vsakih 20 minut mogla it ;)...
    ti v soboto povem kako bo v petek pri Jankoviču :)

    OdgovoriIzbriši