nedelja, 23. december 2007

Zamrznil je čas



Veš, da skriva ta brezbrižni sneg
polno pest spominov v dlaneh
lomi s prsti hladnimi srce
dušo zebe, ko boža me.

leto zamrznil je čas
tebe v spomin kliče mraz
žalost ovija me v plašč
namesto tvojih rok

leto spet riše sledi,
misel na tebe boli
in sneg kot sol
na rani zaskeli

zima, vem, delam se, da že spet živim,
ko o tebi več ne govorim
a odkar zvok snežink mi prebuja dan
nočem se zbujati sam

leto zamrznil je čas
tebe v spomin kliče mraz
žalost ovija me v plašč
namesto tvojih rok

leto spet riše sledi,
misel na tebe boli
in sneg kot sol
na rani zaskeli

srce, usoda zlomila
a tokrat se je preveč močno zmotila
ker mene brez tebe ni

leto zamrznil je čas
tebe v spomin kliče mraz
žalost ovija me v plašč
namesto tvojih rok

leto spet riše sledi,
misel na tebe boli
in sneg kot sol
na rani zaskeli

4 komentarji:

  1. po moje jo sm jo danes ze 1000 krat slisala.. pa se vedno mi ni dost :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ti kr, ti kr....naposlušaj se je ker je res ful lepa pesmca.

    OdgovoriIzbriši
  3. jA mEn Jee tUd fUL lePA pEsM Pa uPam d Bo ZmAgAlA Na EVROVIZIJI!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. @anonimni: v tolikem času, kot si porabil/-a da si takole napisal/-a svoj komentar, pa bi se že lahko logirala, saj ne grizem :)

    OdgovoriIzbriši