nedelja, 16. december 2007

Lenobna nedelja

Spet je bil eden izmed dni, ko poskušam početi nič oz se skušam sprostiti.

No ja pa recimo da mi je uspelo. Jah tut to se je potrebno naučit, da nič ne počneš :)

Torej kaj pa sem počela danes?
Pravzaprav nič takega.
Vstala ob 8h, šla v kuhinjo, kjer me je čakala kavica. Jo spila. Malo se crkljala z mojima lepotičkama. Potem ugotovila, da se mi da kuhati in da bi skuhala kosilo. Odšla v bližnjo trgovino po zeleno solato in paradižnik.

Sestavila jedilnik:
* zelenjavna juha z rezanci
* pečenka pečena na zelenjavi z zelenjavno omako
* zelena solata z zeljem in paradižnikom

Po kosilu sem bila tako nekam čudno izmučena in zmatrana da sem odšla do spalnice, sabo vzela Miko (mačjo lepotičko) in sva obe zaspali. Kako urico je bila še pridna potem pa sem klicala sestro naj pride ponjo, da bom jaz lahko naprej dremala, saj je začela mi nagajati.

Zdele malo gledam po Študentariji in berem ostale bloge (nekateri so zelo zanimivi ;) ) in zraven gledam neko nanizanko....ja multifunkcionalna sem :)

Drugače pa je dan ali bolje rečeno cel vikend minil kot bi trenil.
Ta teden delam popoldne ( do 17), čaka me še nekaj prijetnih opravkov ta teden.
Eden izmed njih je obisk koncerta Mandolin, ki bo v sredo v Filharmoniji, druga pa v petek in sicer drsanje v Tivolijo, kamor me je povabila Andreja. Upam samo da še nisem pozabila kako je stati na drsalkah :) kaj pravite? ;)

Tako nekako se počutim danes...

Ni komentarjev:

Objavite komentar