sobota, 15. december 2007

Preplesala noč

Včeraj sem po resnično dolgem času, preplesala noč.


Kot sem že omenila je bila včeraj zabava na Gospodarskem razstavišču. Vse skupaj se je začelo ob 19h in vsaj zame končalo malo pred 4. zjutraj, ko sem odšla domov.
Plesala več, kot pa prej v petih letih skupaj.
Se zabavala tako s sedanjimi in tudi bivšimi sodelavci. Ja celo na taki žurki smo se našli :)

Počutje danes?
Neprespano, ker me je sestra zbudila ob 10h, ker sta se s Tjašo menili za kavo. In čeprav sem povedala da grem ven, me je očitno mogla zbudit.brrr...
Noge me boli za znort, no ja ne noge ampak samo podplati.
Ego? Ego je pa na višku. Baje sem zgledala hudo, sam očtino (tako pravijo) preveč flirtam...ampak če po pravici povem jaz tega sploh ne opazim. To je zame pogovor in ne flirt. :)

p.s.: ja vidla sem tudi gasilce, pa žal nisem nobenega uspela spoznati ;) no ja pa drugič. Sleki kot sem obljubila, sledijo v ponedeljek, ker sem žal pozabila fotoaparat doma.

Ni komentarjev:

Objavite komentar