četrtek, 27. december 2007

Ne morem brez njega...

..Ljubljanskega gradu seveda, kaj ste pa vi mislili? :)

Tako pa je to, če še svoje dopustniške dneve preživim tam gori. Ampak moram priznati, da mi ni hudega. Malo grem pogledat grajce , velik visim na kavi in ure minevajo.

Danes pa sem za spremembo naredila celo nekaj 'koristnega' in malo pofotkala to čudo od Ljubljanskega gradu.


Zimska idila na gradu....




Pogled na Ljubljano...




Jaslice, ki so na ogled v grajski kapeli...



Ljubljanski zmaji....
(tisti, ki ugane, katerega izmed zmajev sem naredila jaz, ga peljem na kavo)





In pa še zadnja fotka....

Ta pa je samo za mojo Tjašo...

2 komentarja:

  1. jst pa vem katerga si ti nardila.. unga k ima rdec podstavek.. kava je moja!!!:) ta zadnja je pa res lepa :)

    OdgovoriIzbriši
  2. 1. tjaša tebe itak pogosto peljem na kavo, lohka bi pustila da kdo drug ugane.
    2. podstavek ni rdeč, ampak rjav, in ni podstavek ampak steber mostu :)
    3. zakaj nisi pustila da kdo drug ugane, da koga druzga peljem na kavo.
    4. zadnja fotka je luštna, ampak še bolj je luštn tipčk, ki ga je dal ;)

    OdgovoriIzbriši