nedelja, 23. december 2007

Orkester Madoline Ljubljana II.del

No ta jutri, je trajal kar nekaj dni, ampak bolje pozno kot nikoli. :)

Torej dolžna sem vam še napisat, katere pesmi so vse zaigral na koncertu.

Torej prvi del je bil sestavljen, tako kot nekako pričakuješ od koncerta, ki se odvija v Filharmoniji. Prišli so na oder vsi oblečeni v črnino,elegantno in začeli nekaj igrati. Sem si mislila no ja, mogoče pa ni bla glih fajn ideja da sm prišla, predvsem zato ker so začeli z neko meni nepoznano pesmijo z naslovom TANZ SUITE NR. 2 (by Takashi Kubota). Pa sem si rekla no ja, bomo že zdržali.
In nato so se začele vrstiti skladbe, ki so mi bile vedno bolj všeč, predvsem zato ker so mi bile poznane in fenomenalno izvedene na mandoline.
V prvem delu so zaigrali še:
*Have you ever really loved a woman (Michael Kamen)
*Luč (Omar Naber, vokal: Nuša Derenda)
*Promenade & Mambo ( Claudio Mandonico)
*Zadnja večerja (ruska himna, vokal: Zoran Predin)
*Love of my life ( Freddie Mercura)
* Jesus Christ Superstar ( Andrew Lloyd Webber)

Nato je sledil 10 minutni premor, ravno toliko da smo lahko mal riti dvignil iz sedežev. Potem pa je sledil pravi Rock večer.
Na oder so prišli oblečeni kor rockerji in punkerji. Uglavnem super so zgledal.

In so se začele vrstiti pesmi ob katerih bi najraje vstal in zaplesal:
* Ne, ni res (U&M Vlašič, vokal: Nuša Derenda)
* Wait for sleep ( Dream Theater)
* Shitstorm ( Strapping Young Lad)
* Nothing else matters ( Metallica)
* Dust in the wind ( Kerry Livgren)
* Mentol bombon ( Predin, vokal Zoran Predin)
* Nah Neh Nah ( Vaya con dios)

Potem so pa še eno zaigral čisto na koncu, pa se žal ne spomnim naslova (sej veste starost in skleroza).

Uglavnem res mi ni blo žal da sem šla, koncert je trajal 2 uri in je bil vreden vsakega evra, ki sem ga plačala za karte.

Upam da bo drugo leto tudi kaj podobnega.

Ni komentarjev:

Objavite komentar