nedelja, 23. december 2007

Truth time

Fuck Friend? ja....
Na to temo je lahko tako veliko povedanega, da sploh ne vem kje začeti.

Pa rečmo, da bom začela takole...

Moja izkušnja s fuck friendi, ne vem če je ravno to. Ko sem zapustila fanta, sem se po enem mesecu vrnila v njegovo posteljo. Bilo je na mojo pobudo (kaj čem seks mi pač pomeni veliko). To vračanje, je trajalo, približno do nekako dveh mesecev nazaj, ko je prišel trenutek, ko sem spoznala da to ne pelje nikamor. Da se vračam tja, ne zato, ker bi želela njega, ampak zato ker sem želela čutiti bližino nekoga. In potem sem končala s tem.

Žal je s tem prišla tudi 'abstinenčna' kriza. No ja, nekako že preživimo, ampak dejmo si priznat, da vsako normalno živo bitje uživa v spolnosti, in dokler pač ne najdem naslednje 'žrtve' ali pa kaj več, si bom pri tem pomagala sama :)

Zdej, da bi hodila ven, samo z namenom da najdem nekoga, za tisto uro seksa mi je brez pomena.
Raje grem ven in uživam, če se kej zgodi, toliko bolje, če pa nič pa tudi ne bom umrla zaradi tega.
Res pa je da trenutno nimam idealnih pogojev za prijateljčka :)
Zakaj? predvsem zato, ker živim v domači hiši spet. In vem da bi moj fotr hitro poskrbel za prijatelja, da se mu kaj zgodi :)
No če pa ima svoje stanovanje,kjer ni motenj, pa toliko bolje, vsaj ne bo treba razmišljat kam it.

No ja, uglavnem, hotela sem povedati, da čeprav mi seks veliko pomeni, mi pomeni še več če je z nekom, ki pomeni vse meni.

Torej če boste, kdaj videli samo kako objamo v stilu "i'm horny" ali pa kej podobnega, potem veste da je abstinenčna kriza na vrhuncu :)

Zdej bi bil pa lohka cajt, da grem jaz mal nazaj spat, al pa kej koristnega počet.

Ni komentarjev:

Objavite komentar