sobota, 22. december 2007

Filling the void

Čakam, še vedno čakam....nekaj ali nekoga, ki bo zapolnil to praznino.
Pa ne mislim osamljenost, sploh ne, mislim na praznino, ko se ti nekaj lepega zgodi čez dan, ko nekaj dosežeš, ko si vesel, ko si žalosten, ko enostavno potrebuješ objem nekoga, ki zna čudežno vse to odpraviti.
Osamljena nisem, imam prijatelje in prijateljice, imam službo, imam vse kar si trenutno lahko želim, a vseeno mi manjka tisti nekdo. No mogoče pa je krivo le dejstvo da je december, mesec romantike, mesec praznikov. Mesec, ki ga od 17. leta še nisem preživela sama.
Priznam da sovražim, ko me ljudje sprašujejo kje bom preživela Božič in Novo leto. Ne vem, enostavno ne vem. Vem samo, da bom ta dva dneva preživela sama. Vsi so poparčkani, vsi imajo plane, vsi nekam hitijo. Le jaz ne. Občutek imam da sem obstala in samo opazujem kako ljudje uživajo v prazničnem decembru.

Toliko prelomnic se mi je zgodilo v tem letu, pa jih ne morem z nobenim praznovati in uživati.
Nakup novega avta, redna služba, in še in še....

Ma klinc, ljudje smo komplicirana bitja in občutek imam, da sem jaz še posebaj, sploh sedaj.

2 komentarja:

  1. Okey je december in je mogoče zato prav, da ti povem...

    Tudi jaz sem v podobnem položaju, še več sem mogoče v boljšem ampak, sex brez ljubezni ni ubistvu nič... 2 uri užitkov at max...

    Še zmeri me boli in še zmeri mi je hudo če kaj takega kot si napišeš nekam na net (ali na študentarijo ali pa kam drugam) še vedno bi te rad objel in rekel "saj bo", stabo sem šel skozi pekel in ponovno bi šel.... but there is allways a but... kakšen in kateri pa itak sama veš...

    OdgovoriIzbriši
  2. No lepo da bi šel še 1x skozi pekel z mano, ampak oprosti "dragi moj", tole ni bilo napisano z mislijo na tebe. Bilo napisano ker sem tako čutila. Moje življenje se ne vrti več okoli tebe (no ja mogoče pomislim kdaj pa kdaj nate, sploh ker se bliža 26.) ampak to je bilo...

    Je pa res, da je še veliko ljudi na svetu, ki v tem trenutku verjetno čutijo isto kot jaz, sploh če vidijo, da si ljudje, ker je december, že prav osladno izkazujejo pozornost.

    OdgovoriIzbriši