torek, 23. oktober 2007

Če te zanima..

...če te slučajno zanima, kako je kej Mika...

* mal se je poredila, ker jo vsi futrajo
* celo hišo ma pod kontrolo
* ptiče je nehala lovit
* vsi jo crkljajo, ampak še vedno se pa največ pusti meni
* večino dneva preživi zunaj, spi pa notri, ker je le gospodična
* z Beko se velik bolljš razumeta, zdej lahko celo na njeni dekici spi
* obvezno me vsako jutro pospremi do avta, ko grem v službo
* kadar peljem Beko na sprehod mora tudi ona zraven, hodi zraven Beke
* ni več tista agresivna mačka, kot je bila včasih...
* karakterno se je zelo spremnila

..to sem napisala, samo tako, če te slučajno zanima, kako je kej......

5 komentarjev:

  1. jah nekako tega mačka ne bom več vidu razen če bo slučaj tako nanesel... počasi bosta ti in maček šla ven iz mojega življenja.

    Jest sem bil že na začetku proti mačku, ampak si me prepričala, zdaj vidiš da sem mel prav da ni cool da so mački skos notr... Na sprehod se jih pa tudi ne da peljat...

    Uživajta in toplo se oblecita

    OdgovoriIzbriši
  2. jaz in maček sva že ven iz tvojega življenja.
    no ja prov ne vem kako proti tut nisi bil,al pa sam reku nisi.
    pač mislila sem da te zanima glede na to da je bil maček od obeh (vsaj tko sem mislila, ampak očitno sem se motila).

    dobr zdej vsaj vem, da te ne zanima in da ti ne bom govorila kako je kej.

    OdgovoriIzbriši
  3. uf... tole pa postaja že napeto. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. jah napeto, no kokr za koga :)
    ta 'zgodba' traja že več kot pol leta.
    tko pač je ko z nekom živiš, potem se 'kregaš' tudi zaradi takih banalnih stvari.
    ko je bil maček pri njemu še v stajnovanju,kjer sem včasih živela, sem takoj slišala zakaj se nič ne zanimam za mačka, če nisem glih vedno povprašala kako je. zdej ko pa je pri meni že par mesecev pa sem pač mislila, da ga zanima kako je kej mačka, ki nama je krajšala dneve in noči tri leta.
    Kaj čmo...moški kot moški :)

    ampak ja, zgodba je končana...

    OdgovoriIzbriši
  5. Poznam to... poznam, ko se po končani zvezi kregaš zaradi malenkosti, si mečeš naprej določene stvari iz preteklosti... Zakaj to počnemo? Čisto enostavno - da si nekako olajšamo dušo in da mogoče tudi na tak način lažje prebolimo.
    Moški so pa pač moški. In ženske smo pač ženske. :)

    OdgovoriIzbriši