torek, 9. oktober 2007

Moja spalnica

Moj ati je ful priden kar pomeni, da bo moja spalnica na vikendu kmalu dokončana. Sedaj pa je na meni da kupim opremo. Še prej pa se morm seveda odločiti v kakem stilu jo želim imeti :(
ne morem in ne morem se odločiti. Mika me čisto enostaven stil ali pa neki orientalskega ali pa nekaj popolnoma odštekanega..ne morem se odločit. Zdele sem gledala mal po Ikeini spletni trgovini in sm neki našla ampak še nisem čisto prepričana.
tukaj pa je nekaj slik, za predstavo:



tale regal za TV mi je zlo všeč...
Tale postelja mi je takoj padla v oči :)...
Komoda mi je všeč ker je tako minimalistična..
Omara, ker pač paše zraven komode...
In pa ogledalo, saj mam od nekdaj željo imet ogledalo v spalnici...
Tole pa je nekaj primerkov spalnic, ki so mi všeč...
Pa resno razmišljam da bi eno od sten prebarvala v rdeče ;)



2 komentarja:

  1. Hej Špela. To, kar je na prvi in na četrti fotki, imamo mi doma.

    Na prvi fotki je Bonde regal, kajne? Mi ga imamo v dnevni, skupaj z ostalimi omarami iz te serije. Je zelo zelo kakovostno pohištvo tole.

    Tista omara in komoda sta pa Aneboda serija...imamo v spalnici, predvsem zato, ker je bilo lepo, poceni (raje imam poceni omaro kot pa nobene). Ne bo pa prav dolgo zdržalo, ker je skoraj iz lepenke:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Marjetica hvala.
    ravno zato sem dala slikce ker sem upala da mi bo nekdo povedal če je to pohištvo ok ali ne.
    Regal za tv mi je zelooo všeč, omaro bom pa poiskala kako drugo če praviš da ni glih najboljše kvalitete.

    Še 1x hvala :)

    OdgovoriIzbriši