torek, 23. oktober 2007

Tako pač je

Ja, tudi taki dnevi pridejo.
Dnevi, ko nič pametnega ne napišem sem (sploh pa kdo pa pravi, da bi mogla, sej je tole moj psihiater).

Uglavnem dnevi so si več ali manj podobni. Zjutraj se zbudim, grem v službo, popoldne pridem domov, mogoče grem na kako kavo, ali pa lenarim doma. Nič posebnega. Niti nimam energija za kaj posebnega početi.

Življenje in misli se mi končno postavljajo nazaj, tja kjer morajo biti.
Sedaj se trudim da se mi še tretja želja za letošnje leto uresniči (mogoče mi pa celo rata), bomo vidl kako in kaj bo.

In to je to.
Ponoči mi noče krajša še vedno samo Mika, ki pa še zmeraj zavzame celo posteljo ker ji pač tako paše :) (kaj bo šele potem naredila če ji nekdo zasede njen prostor hahaha)

Torej, če bi kdo šu na kavico naj kar tukaj sporoči, bom zelo vesela vsakega povabila (ter predvsem dejstva da ne bom vedno jaz tista ki vabi) :)


p.s.: zdej grem pa ratatoulli gledat

Ni komentarjev:

Objavite komentar