sreda, 10. oktober 2007

Zakaj blog?

Zakaj sem sploh začela pisati blog?
Iz preprostega razgloga, ker sem bila takrat še študentka in nisem imela denarja za psihiatra :)
Ne resno. Rabila sem nekaj ali nekoga, da mu izpovem tisto kar čutim v danem trnutku pa čeprav je to popoln nesmisel ali pa resno razmišljanje kaj sedaj. In ker so dnevniki že malo iz mode (vsaj tisti tradicionalni) in ker hitreje tipkam svoje misli, kot pa jih pišem sem se odločila narediti ta moj košček virtualnega sveta aka mojega terapevta.

Seveda je nekaj časa bil zaseben, potem pa sem si rekla zakaj pa ne bi tudi drugi brali mojih blodenj in fantaziranj, če se kdo najde v njih ali pa mi kdo poda kak pameten nasvet še toliko bolje. in res. Začela se je moja e-pot.

Vsake toliko časa imam izbruhe depresije, ker sem pač na taki točki v mojem življenju.
Vsake toliko časa prilepim gor samo kak komad, ki mi trenutno ne gre iz glave.
Ali pa enostavno samo napišem kaj sem počela čez dan.

Vseeno mi je kaj napišem saj je to moj košček sveta in tudi vseeno mi je če je komu všeč ali ne kaj napišem (čeprov morm priznat, da presenetljivo veliko ljudi če ne prebere pa vsaj pogleda moj blog-hvala vam) jaz bom pisala svoje misli.

To je to...

1 komentar: