ponedeljek, 15. oktober 2007

Malo optimizma


Da ne bom vedno pisala o tem kako, pogrešam prejšnje življenje, zvezo in vse kar je bilo prej, sem se odločila, da poiščem stvari, lepe in dobre stvari, ki so se mi zgodile v času odkar sem samska.
Pa poglejmo:

1. Kupila sem si nov avto
Prej sem vozila 14 let starega unota.
Sedaj imam Bravo, na katero sem neizmerno ponosna, kupila sem jo sama, vzdržujem jo sama (tudi prej sem to počela) in tudi vozim jo sama oz. samo jaz :) Je moja in sem zelo ponosna na njo sam imam 'pravi' avto - velik, na štiri vrata z še večjim prtljažnikom :)

2. Imam novo službo
Prej sem delala preko študentskega servisa. Služba je bila super in prav tako sodelavke, ampak ni bilo nekaj kar bi počela celo življenje (no ja dve leti in pol je bilo več kot dovolj). Pravtako mi ni včasih zneslo da bi bila čez vikende in praznike frej.
Sedaj sem redno zaposlena (sicer je za določen čas 2 leti ampak so mi rekli da bo potem zelo verjetno za nedoločen), sodelavke so tudi tukaj super, delam od ponedeljka do petka, vikendi in prazniki so frej, plača je fenomenalna in to je nekaj kar bi počela celo življenje.

3. Boljše finančno stanje
Prej je bil mesečni zaslužek odvisen od časa, ki sem ga imela na voljo za službo in tako je bil včasih lahko kar visok (če sem delala skoraj vsak dan) ali pa zelo nizek (če sem imela veliko izpitov in predavanj)
Sedaj me finančno stanje ne skrbi, saj sem omenila da je plača super, ubistvu boljša kakor sem sploh upala.

4. Prosti čas
Prej sem svoj prosti čas porabljala za nakupe v trgovini, pranje cunj, obešanje in pospravljanje ter kuhanje kosil.
Sedaj svoj prosti čas preživljam na kavah, izletih, aerobiki ali pa enostavno sem doma ali na vikendu.

5. Družabno življenje
Prej je moje družabno življenje malo trpelo, saj me 'ljubljanski' prijatelji niso več vabili ven ker so vedeli da bo velika verjetnost da bom odklonila ker bom imela delo še 'doma'
Sedaj me večkrat pokličejo in tudi večkrat gremo ven na kavico in čvek.

6. Psihično stanje
Prej sem bila večino časa pod stresom, zaradi financ, zaradi tega ker sem vedela kaj vse moram še postoriti doma iti v trgovino itd.
Sedaj nisem pod stresom, sem vesela, vem da mi ni potrebno vsak dan skuhati kosilo in pospraviti hiše, ker so še drugi doma, vem da mi ni potrebno iti vsakič meni v trgovino če kaj zmanjka, ker gredo lahko tudi drugi.

No ko takole pogledam so se stvari kar izboljšale in tudi komentarji ljudi okoli mene so presenetljivi. Baje sem precej boljše volje, bolj družabna in neobremenjena.

Tako da ni le vse slabo, ampak se najdejo tudi dobre stvari :)

2 komentarja: