ponedeljek, 29. oktober 2007

Kje najti čas

Ravno sem se zbudila iz ekstremno nenavadnih sanj in začela razmišljat...


..razmišljati sem začela, o tem kdaj naj bi bila jaz v vezi oz kakšna bi mi najbolj odgovarjala.

Priznam, da čez teden niti nimam časa niti želje po tem da bi morala popoldne 'zabavati' še kak osebek. Moj teden je sestavljen iz službe od 8h do 16h, popoldne pridem utrujena domov, potem se je potrebno ali pripravit na naslednji dan ali pa se najde vsaj 10 stvari, ki jih je potrebno narediti in preden vem je ura že 22h ali pa 23h, ko pa je že pametno it spat.

Torej mi ostanejo samo vikendi..
..ampak če priznam po pravici, tudi teh ne bi zamenjala :)
Uživam, da imam lahko svoje plane, ali pa da jih enostavno nimam.

Kaj mi še ostane...seveda čas ponoči med 22h in 7h...ampak oprostite, trenutno raje izkoristim ta čas za spanje kot pa za nekoga.

Torej, če spoznam, ko spoznam nekoga, kdaj naj mu namenim kaj časa?
Med tednom bolj težko, ker mi (oprostite moji iskrenosti) služba pomeni vse. Vikende ni problema, ampak vikendi so čas ko se sprostiš - no saj z partnerjem se tudi lahko ampak vseeno ni isto..... Ja, vem iščem probleme tam kjer jih ni :/

Ko bo prišel čas za to, bomo tudi to prebrodili, tako ali pa drugače.
In če bo oseba toliko bolj meni pri srcu, toliko bolj se bom potrudila, da bom preživela vse proste trenutke z njim.

2 komentarja:

  1. O tem tudi jaz velikokrat premišljujem in si tudi sliučajno ne predstavljam, kam bi "zbasala" v moj čas nekoga.
    Dopoldnevi so namenjeni ulenju alislužbi, popoldnevi otroku, vikendi faksu in otroku. Večeri.... sem pa tako utrujena, da sam še dol padem.
    Trenutno nimam ne vem kake želje po nekom, ampak misli pa, da ko bo prišel nekdo pravi, se bo že našel tudi zanj čas. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. seveda ko bo prišel nekdo ki nam bo velik pomenu bomo že našle čas, ampak priznam da trenutno nimam energije, časa (no ja želja je) da bi imela v življenju še nekoga.
    sem imela 3 leta in pol in zdej rabim malo premora.
    ko bo, bo :)

    OdgovoriIzbriši