petek, 5. oktober 2007

Malo vsega

Ker cel teden že nisem napisala nekaj pametnega, je danes več kot odličen dan da nekaj vrstic napišem o mojem tednu.

Torej glede vstajanja je bil ta teden izjemno naporen, saj sem mogla se zbuditi ob 5h in biti v službi že nekaj do 6h. dobra plat te zgode je bilo dejstvo da sem bila ob 13.30h že doma, če je bilo vse po sreči seveda. danes pa mi ni treba biti tako zgodaj v službi saj me je ena prosila če jo lahko zamenjam in da bo ona odpirala. jaz sem si samo mislila "seveda, pa vsak teden lahko odpiraš zarad mene če imaš željo":)

torej to je to, imel smo še nekaj umesnih stvari ampak danes je petek in z petkom vedno pride vikend. kaj bom počela ta vikend imam že okvirno sestavljeno ampak bomo vidl če bo kaj iz tega.
V soboto je bil plan iti v tivoli kjer bo žur za mačje in pasje ljubitelje, ampak bomo vidl če bo sestra že zdrava. v nedeljo pa so mi nekaj rekli da naj bi imel bratranc praznovanje roj. dneva, ampak noben ni prepričan, in seveda če ni potem tolk boljš ker bom šla lohka na kostanjev piknik v Rovte :)

bomo vidl, bomo vidl kako se bo razpletel ta vikend.

zdej grem pa še mal pod deko zaspat potem bo pa itak treba ustat kmalu in it v službo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar