sreda, 24. oktober 2007

Želja

Vsake toliko časa me prime močna želje po tem da bi imela enega svojega.
Nazadnje me je prijela pred enim letom in je želja držala skoraj pol leta, potem je zadnje pol leta spet mirovala,...in sedaj? Sedaj se je spet prikradla v moje misli.
No ja, kaj naj rečem...želja je, ampak situacija ni...
Sploh pa, kdo bi mi pa pomagal ga narest ? :)

No zaenkrat se bom zadovoljila s slikcami...

2 komentarja:

  1. Hehe, po moje da kandidatov, ki bi hoteli sodelovati pri "nastajanju" nikoli ne zmanjka. :) Vprašanje je potem koliko je takih, ki ostanejo ko je že "narejeno" :)
    Če pa je želja ful huda, ti pa lahko za kakšen dan mojega L. v varstvo pošljem :D Sicer ni več čisto dojenček, je pa totalen cukr. :D

    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  2. ja želja je trenutno ke velika, ampak vem sama pri sebi da ni taprav čas za kej tazga.
    drgač pa mam vsak dan vsaj 15 'mojih' otrok, starih od 2 do 4 leta tko da to sploh ni problem. Vem da bom bla dobra mamica, ampak ko bo čas za to ( to si ponavlam vsak dan) :)

    OdgovoriIzbriši