četrtek, 11. oktober 2007

(ne)navaden dan

Danes je bil zares nenavaden dan.
Od 8.30h do 16h v našem okolišu ni bilo elektrike.

Vem da se sliši smešno, ampak ker sem ta teden na bolniški nimam nič drugega početi kot viseti za računalnikom, prebirati bloge, gledati tv, poslušati musko in kdaj pa kdaj kaj tudi napisati sm gor.. ampak danes tega nisem mogla počet.

Na začetku je bilo še zanimivo brez elektrike. Sem si rekla ok, bom pač mal prebrala.
To mal prebrala se je potem spremenilo v celodnevno branje, samo zato ker nisem imela nič za delati.

Prebrala sem:
* Tisoč in en recept jugoslovanskih kuhinj
* Nega otroka
* Prva ljubezen

* Življenje dinozavrov
Zelo raznoliko branje vem, ampak kaj ko ni bilo nič drugega.

Dobesedno nič nisem mogla početi. Nisem mogla dat prati cunj, ker seveda stroj ni delal, nisem si mogla skuhat kave, ker avtomat ni delal, nisem mogla poslušat muske ker radio ni delal. Edina stvar, ki je delala je bil laptop pa še to samo dve urce, toliko kolikor je zdržala baterija.

Ne morem verjet, kako smo odvisno od elektrike postali, prav noro je to.
A si predstavljate kako bi bilo če ne bi imeli elektrike en teden, en mesec ali eno leto? pomoje da bi se vsem zmešalo. Men vem da se skoraj je :)

Kaj naj rečem...zelo, zelo sem vesela da obstaja elektrika :)


Prilagam še nekaj slik tega kako sem se počutila brez računalnika:





2 komentarja:

  1. Pa odvisni smo od interneta, total.

    A.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res smo odvisni, od interneta, od elektrike, od tople vode...kr precej smo se razvadil. In to dejansko opazmo šele ko tega nimamo, nažalost je tako.

    OdgovoriIzbriši