torek, 9. oktober 2007

Moji dnevi

Kaj nekaj počnem zadnje dneve?
Ne prov veliko, spim, ležim, in hodim na redne obiske wc-ja.
Družbo mi dela Mika (mačka), ki zasede več ali manj celo posteljo potem pa se morm jaz uležt okoli nje. No kaj naj rečem brez nje bi mi blo pa dolgčas :)

Gledam filme, nadaljevanke, vse to po računalniku, saj je program po tv-ju obupen. Same mehiške limonade, ki so si podobne kot jajce jajcu. Nekdo se zaljubi, ugotovi da gre za družinskega člana, se odpove ljubezni, odide in anto spozna da so lagali. No ja obstaja tudi kaka druga različica. Uglavnem to je kr neki.

Uglavnm zadnje dneve edino kar moj želodec pusti v sebi je frutek...mmm, nisem vedla da je otroška hrana tako okusna. :) ampak presenetljivo draga. skoraj 1 evro za eno malo stekleničko :S groza.

no ja, kokr lahko opazte tut nimam kej pametnega za napisat na blog tko da kr mal bluzim. no ja sej slej ko prej mi bo tut kej pametnga pršlo na misel.

Ni komentarjev:

Objavite komentar