sobota, 13. oktober 2007

Sobotna gneča

Danes sem bila jaz na vrsti, da grem v trgovino.
Šla sem v 'tavelik' nakup. Kupit je blo treba meso, čistila, kruh, stvari ki jih načelo ne hodimo vsak teden kupovat ampak 1x mesečno.

S sestro sva odšli od doma ob 9h, predvsem zato da bi se izognile gneči.....JA PA KAJ ŠE!
Ne morm verjet kok gneče je blo v trgovini.

Ok, morm priznat, da ko sem živela na Vrhniki sem redko hodila ob sobotah v trgovino, več ali manj sem šla vedno med tednom, ker sem bila čez vikende v prejšnji službi. Tako da mi je ta slovenski način kupovanja ob sobotah še malo neznan.

In ljudje, da sploh ne rečem kako se obnašajo. čeprav vidijo, da imaš poln voziček, da ga komaj voziš in obračaš se oni z eno napol prazno košarico ne bojo odmaknili, ampak pričakovali, da se jim ti odmakneš. Grozno res. Sama sem pač taka, da če se le lahko odmaknem se z veseljem, ali pa prosim da se odmaknejo. Ampak ne, tudi če prosiš, te pogledajo kot da si padel iz Lune. Grdo res. Mal sem jezna zdele, predvsem zaradi slovenske kulture obnašanja v trgovinah.

No ja sej vem, da večina slovenskih družin nima časa hodit med tednom po nakupih in gredo potem ob sobotah, to reazumem, resnično razumem, ker sem tudi sama sedaj na tem, da med tednom ni časa. Ampak obnašanja pa nikakor ne razumem, resnično ne. Kot da bi kaj zastonj delili, res ne najdem več besed za to kako se obnašajo.

No ja, sedaj sem kupila vse. Vesela sem da imam tako velik prtljažnik, da je šlo vse na enkrat notr :) in dvomim da bom kaj kmalu spet v soboto zjutraj v trgovini, grem pa že raje med tednom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar