četrtek, 4. oktober 2007

G točka

Ko sem hodila po trgovini in zašla med časopise, sem na naslovnici ene izmed slovenski revij opazila naslov " ZNANSTVENO DOKAZANO: G TOČKA NE OBSTAJA!"

Seveda me je naslov tako zelo premamil da sem revijo kupila, saj me dejansko zanima kaj piše v članku in kar piše ni nič takega.

Sama sem mnenja da ima vsaka ženska svojo G točko. nekatere na stegnih., druge na vratu, nekatere na prsih...G točka je tam kjer ženski paše da se jo boža in poljublja in ne tam kjer neki 'znanstveniki' praviji da je.

2 komentarja:

  1. Ka teb ni jasno? ti govoriš o erogenih conah!

    OdgovoriIzbriši
  2. no ja dejvid...

    men osebno klasična g točka ne pomeni popolnoma nič - oz me prov nič bolj ne vzburja. me pa veliko bolj vzburja "moja g točka", ki pa je na drugih mestih, in ja jaz temu pravim moja g točka in ne erogene cone.

    OdgovoriIzbriši