nedelja, 14. oktober 2007

Nedelja...

..to nedeljo sem imela v planu peljati očeta in sestra na morje na kosilo.

Zakaj? Zato, ker je bilo treba proslaviti moja prvo plačo kot zaposlena osebo :) (joj kok se to fejst sliš) :)

No iz tega potem ni bilo nič, saj smo šli zjutraj mal pofirbcat na bolšji trg. Kaj vse bote vidl tm :) noro in zanimivo hkrati.

No uglavnem na morje potem nismo šli, ker se nobenmu ni dalo, da bi šla pa sama na morje pa tudi ni imelo smisla tako da sem bila malo razočarana, ampak nič hudega.

Namesto na morje smo potem odšli v City Park v mehiško restavracijo.
Bila sem zelo presenečena ker nikjer ni bilo nobene gneče.
Natakar je bil takoj pri nas, bil je zelo prijazen in umirjen (in ne tako kot kadar je gneča), predlagal je tudi kaj je dobrega.

No da vam malo pocedim sline :)

Za toplo predjed:
*tortilja čips z smetanovo, nacho, paradižnikovo in zelo salso omako
*hobotnica na paradižniku

Za glavno jed:
*biftek v omaki s prilogo
*piščančji takitosi
*solata s piščancem, pečen krompir s čilijem

NI slabo ane? :) No sej to ni bilo samo za eno osebo, ampak to je kar sem nato plačala. Lahko vam je jasno da sladic noben niti pogledat ni mogel :)

Mal me je skrbelo da očetu ne bo všeč, saj ni ravno vajen mehiške hrane oz mislim da še nikoli ni bil, zato sem mu tudi pomagala pri izbiti hrane. Ampak sem bila prijetno presenečena ker je bil navdušen in je užival. Tko da bravo ati ker si bil pogumen in tudi nekaj novega probal :)

No popoldne ko smo prišli nazaj sem si še pobarvala lase, nato me je pa zmanjkal za par urc. Joj kok je pasal mal zadremat, prov fajn je blo :)

Zdej se bo pa treba pripravit za v službo, saj je jutri končno ponedeljek JUPI :)

1 komentar:

  1. Hallo from Spain. I dont understand Slovensko, invite to you visit my blog!
    Regards!

    OdgovoriIzbriši