nedelja, 28. oktober 2007

Ikea

Včeraj je bil D dan. Dan ko smo z 'tamladimi' sodelavkami odšle v Ikeo.
Pobrale so me ob 7.30h, potem smo se z eno dobile v Domžala, presedlale v njenega karavana (seveda potrebno je blo OGROMNO prostora) in potem smo krenile.
Tiste dve urci vožnje sta tko hitro minile, da kr nisem mogla verjet. Bil je lep dan, fajn smo se mele, še bolj pa je bilo to da smo se malo bolj spoznale.

Ko smo prispele do Ikee smo naredile "bojni načrt" :
-vzamemo velike vozičke
-ne smemo se ločiti
-vedno hodimo po dve in dve (v primeru da se katera izgubi)
-počasi hodimo in si VSE ogledamo

no to je bil naš bojni načrt :)

Ker je bila sobota, je bilo seveda ljudi kot mravelj. V Ikei smo si ogledovale stvari in kupovale polne 4 ure, pa še je bilo premalo časa :)

Jaz sem bila 'najbolj pridna' saj sem cenovno zapravla najmanj denarjam, rekorderka de zapravila par centov manj kot 300 evrov. Vsi štirje vozički so bili nabito polni tko da nas je malo začelo skrbeti kako bomo vse to spravle v avto, ampak hvalabogu za karave, vam povem ni boljšga avta kot karavan :)

Preden sem šla v Ikeo sm misnla da ne bom nič pametnega našla, da bo jo zelo drage stvari in stvari ki mi ne bodo všeč, ampak z lahkim srcem povem da to ni tako. Če bi lahko bi pokupila vse kar sem videla. Omare so narejene iz masivnega lesa, in ne tako kot pri nas ko jo sestaviš, pihneš vanjo in se podre. Cene so občutno nižje od naših, in da o dizajnu niti ne govorim. Res svetovna trgovina, škoda samo ker je ni pri nas v Sloveniji.

Aja da ne pozabim, našla sem spalnico :)
In zdej že razmišljam kdaj bi jo šla kupit, ker namreč moj ati je bil zelo, zelo priden in je moja spalnica na vikendu dokončana, manjka samo še pohištvo.

No na poti domov se nam je še policaj na meji smejal...seveda kdo pa se ne bi, ko bi videl 4 ženske in nabito poln avto stvari kupljenih v Ikei.:)
Pomoje si je mislu "bolš da jih ne ustavim k drgač ne bojo mogle spelat naprej" :)

Aja, samo še tole...ker se bliža rojstni dan, vam dan en majhen namig kaj mi lahko kupte za darilo al pa kam me lohka peljete....



....v Ikeo....

2 komentarja:

  1. evo, pa mi je nekako uspelo vsaj malo pobrskat po blogu.. in seveda morm vsem povedat, da me je spelca v soboto, ko je prisla iz ikee zelooooo presenetila. prinesla mi je plisastega srcka, ki ima rokce in predstavlja objem in disece svecke.. full lepo.. spela hvala in ne pozabi kok te imam rada

    OdgovoriIzbriši
  2. oo Tjaška moja :)
    kako lepo :)

    no ampak tist ni bilo kupljeno zato ,ker sem šla brez tebe in tamale v ikeo ampak sej veš zakaj (zaradi 'obletnice' ) ;)

    p.s.: jaz mam tebe tut fuuul rada ;)

    OdgovoriIzbriši